Klára pracuje na Lince bezpečí na pozici telefonní konzultantky od loňského sprna. Studuje posledním rokem psychologii na FF UK. Dále se věnuje lektorské činnosti, je zapojena do projektu Linka bezpečí ve vaší třídě a zároveň působí jako lektorka primární prevence. Do budoucna by se ráda věnovala práci s traumatizovanými dospělými osobami.
Linka bezpečí | Blog
Blog
Klára Záplatová
2 články
Nalaď se, volá klient
O Lince bezpečí víte a také víte, že jednou z možností, jak se s ní dostat do kontaktu, je pomocí telefonátu. Dokážete si však představit, jak může vypadat takový hovor? Umíte si představit, jak může vypadat několik prvních slov a co všechno se z nich dá „vyslyšet“? Můžete si myslet, že přece hodně záleží na tom, jakého konzultanta dítě zrovna potká na druhé straně, ale jak to má takový konzultant, co naopak sleduje on již v úvodu hovoru?
Nenech se strhnout, ale nech se vtáhnout
Pro každého volajícího je důležité, aby měl posluchače. Takového, který mu skutečně naslouchá a dokáže ho podpořit a motivovat. V tomto článku se věnuji tomu, jak je důležité vyjádřit klientovi podporu, přijetí a neodsoudit ho.